Mysdag i högsta grad

Har värdens mysigaste dag med min fina kille! Han har vart så gosig hela dagen! Åh, den har vart perfekt, hittills... ska inte vara för snabb i mun, eller hur man nu brukar säga... är ju trots allt 3 timmar kvar!
 
Vi ligger nu i min säng och bara gosar. Han spelar lite på min telefon, så tänkte bara göra detta snabba inlägg.
 
Har tränat med Michelle idag, jätteskönt! Körde bara massa ben, så det lär kännas imorgon! 
 
Ikväll ska Pat and Jim ta pojkarna till tennis, och sedan ska de ut och äta, och de frågade ifall jag ville hänga med, och det ville jag gärna! Så efter tennisen ska vi ut och äta! Blir mysigt! 
 
Imorgon är det bowling som gäller på au pair mötet. Längtar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0