Mysdag och teoriplugg

Vet att jag säger det ganska ofta, att jag har mysiga och sköna dagar, men det är för att mitt jobb verkligen inte känns som ett jobb, och det är otroligt mysigt att umgås med de här pojkarna och denna familj. 
 
Idag har det vart en sådan dag som verkligen bara är mysig. Inga besvär, bara mys. 
 
Det har vart så kallt ute idag, så jag och N har bara varit inne hela dagen och lekat under fitar. Vi har läst, gjorde läxor och bara myst. Låg och bara gosade i över en timme efter lunch, och nu ligger vi uppe i min säng och slappar, efter att jag har fixat med deras tvätt och sängar. 
 
Vi ska snart gå ut i kylan för att möta W. Ikväll är det svimning för pojkarna, och imorgon är det deras första taekwando träning! They are soooo excited! 
 
Idag var jag även på gymmet med Michelle. Istället för att prata på gymet, när vi tränade så lästa vi i våra teoriböcker för körkort! Hur duktiga?! Vi gick på ett band i 40 minuter, som då bestod av läsning och när  vi körde styrka, så förhörde vi varandra. De mesta frågorna hade vi båda faktiskt rätt på. Bara endel kluringar som jag måste kolla upp. Det är ävne lite svårt med vissa ord, då jag inte har så anvancerad engelska, haha. Men ska plugga lite varje dag denna vecka, och imorgon när vi går till gymet ska vi köra på samma sak! Förmodligen kommer jag göra teorin och uppkörningen i helgen, så bara att plugga, plugga, plugga! 
 




Kommentarer
Mamma

Söta ni är❤Puss Älskling!! Saknar dig!

2013-01-23 @ 23:01:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0