Partaj

I lördagskväll bestämde sig jag, P och M att åka till festen till killen jag pratat med. Tog dock 2 timmar och inte en timme som jag trodde att det skulle ta att åka dit, så var lite jobbigt. Han bodde verkligen även på landet, så vi var så sjukt rädda när vi åkte dit mitt i natten i mörker. Helt öde! Inte lysen eller liknande... Så P och M blev lite nojjiga över att han ljugit osv, men det hade han ju inte. 
 
Vi kom sedan fram till huset, mitt ute i ingenstans. Han kom ut och mötte oss, och efter honom kom 2 hundar springandes. Jag och P, som båda är hundrädda, satt kvar i bilen. Han stängde då in hundarna i ett skjul, så att vi kunde gå ut, haha, så det var gulligt! 
 
Kom in i huset och hälsade på människorna som var där. De frågade vart vi var ifrån. När jag sa att jag var från Sverige sa en tjej "Är Sverige samma land som Schweiz?". Nej, det är inte samma land...
 
Fick på något sätt igång ett massagetåg som gick genom hela köket, haha... Kommer inte ihåg vilken tid vi åkte hem. Jag somnade i bilen påväg hem, och vaknade när vi var hemma hos mig. Klockan var då 7, så åkte väl säkert vid halv 6 eller något. 
 
Var en kul kväll, och var kul att träffa lite nytt fok, trots att de var lite speciella.
 
 
 
 
















 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0