Peppsamtal från världens bästa

Avslutade precis ett skypesamtal med min mamma. Alltid så skönt att få prata med henne, trots att vi inte säger så värst mycket. Hon får mig alltid att må bra. Jag satt och grät, för att jag saknar henne så mycket, men hon får mig, trots att jag är som ledsnast, att bli glad. Berättar roliga historier från hennes jobb och om galna tanter i mataffären. Haha, hon är så sjuk, min bästa mamma!
 
Nu ska jag gå ner och prata med familjen, som också var ett klokt råd från min mamma. Klart man inte kommer närmare familjen om man bara sitter på sitt rum en hel helg, trots att det kan vara skönt ibland. 
 
Hoppas er helg har varit bra, och imorgon börjar skola och jobb för er där hemma! Själv började jag ju förra veckan, haha.
 
Min vackra mamma! En bild för två somrar sedan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0