20år

Ja må jag leva, ja må jag leva... 
 
20 år fyllde jag idag då. Spännande! När jag vaknade såg jag många inlägg, kommentarer, bilder, sms, mail osv. Tackar så hjärtligt för all uppvaktning trots att jag inte befinner mig hemma i sverige. Mår SÅ bra över att folk tänker på mig, trots att jag inte är hemma =)

När jag kom ner från mitt rum, var barnen där och sjöng för mig. Jag gjorde i ordning frukost, och sedan fick jag ett jättesött kort av barnen. 
 

Jag hade inte räknat med att jag skulle få några paket, men det fick jag minsann. Fick massor av fina armband med indiskt stuk, silverörhängen och halsband och även en jättefin blus i indisktstuk. Blev så otroligt glad! 
 
 
(Försöker inte leka modell eller något med mitt "flygande" hår. Är fläkten som är på, då det är typ 50 grader inne på mitt rum. 34 grader ute, och klockan är snart 9....)
 
Lite senare på dagen, när jag och A satt ute och hade lunch, kommer det en stor bil på vår uppfart. Det var en bil med trädgård och blommor som text, så tänkte att det kanske var någon som skulle komma och spreja ner vår tomt, då vi har massor av äcklga insekter. Men då kommer det ut en gubbe, med en ballong och blommor och frågar "vem är det som fyller år?". Jag blev helt stel och fick tillslut fram ett "eh... det är jag..". Visade sig att min söta vän Emma från Chicago hade skickat dessa blommor. Hur söt får man inte vara?! Som ni vet har vi haft lite småbråk och tjaffs och glidit ifrån varandra, men verkar som att vi kommer närmare och närmare igen och pratar mer och mer, vilket jag är otroligt glad över! Så himla gullig tjej! (bild på det kommer senare, för ska strax åka iväg och har inte tid att ladda över bilder)

Jag har sedan skypat med familjen där hemma och pratat med massor av vänner. De var så söta och sjöng för mig. Mormor och morfar hade även letat upp texten på födelsedagssången jag alltid sjunger för de. Så himla gulliga! 
 
Senare, när jag slutat, kom barnen upp på mitt rum och ville göra cupcakes med mig, så ställde upp på det! 
 
Vill även tacka för de fina gåvorna från sverige som jag fått. Massor med välbehövliga pengar, fina kort och teckningar. Tack så jättemycket!! 
 
Min födelsedag blev nog bättre än jag trott iallafall! 

Nu iväg för lite firande på Richardssons ice cream. Puss


Kommentarer
Mamma

❤❤❤

2013-07-22 @ 20:16:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0