240513 - partyhäng

(Vill först bara säga att bilder kommer imorgon, när jag är på undervåningen och har bättre mottagning. Tar på tok för lång tid att ladda upp bilder i mitt rum.... suck...)

Fredagen för två veckor sedan, tog jag bilen med Julie och Dorie till en kille som Dorie träffat via en hemsida, för lite festande. Han bodde ca 30 minuter bort, så det var precis så långt jag kunde köra, då jag har min "miles" grej. 
 
När vi kommer fram, eller när vi tror att vi är framme, har vi hamnat i ett industriområde. Är sjukt rädda, då det är mörkt, inga bilar och helt öde verkligen. Vi hade heller inget nummer till snubben, då han bara ringt med dolt innan, så då blev vi ännu mer fundersamma över om han verkligen menade allvar att vi kunde komma. Vi tog sedan bilen till panera bread så att vi kunde gå in på telefonen och ha wifi och på det sättet kontakta killen. Vi hade alltså åkt till fel adress, eller stannat lite innan, och var inte inne i lägenhetsområdet som vi skulle. Så sedan kom vi iallafall rätt! 

Justja, när vi var på fel ställe, sattes mitt bilalarm på, för att jag hade i panik låst dörren då jag blev så rädd för en tand/gubbe som kom ut från en dörr där i industriområdet. Haha. Herregud vad det tjöt! 
 
Det var iallfall inte riktigt någon fest, utan mer krök. Killen hade några killar över, så vi var bara några stycken. Men det var trevligt! Vi satt vid ett bord och drack och spelade spel. Jättekul faktiskt! 

Sent in på morgonen var killarna så söta, som beställde pizza till oss alla. De frågade till och med vad vi ville ha och vad vi gillade osv. Hur sött är inte det? Pizzan var även det godaste jag ätit, eller så var det bara för att jag var vrålhungrig och hade druckit någon öl eller flera. 
 
Julie hade tur som somnade ganska tidigt i en säng. Jag och Dorie fick sova på golvet med en kudde och filt. Haha. Ändå gulligt att vi fick sova kvar där, och inte i min bil som var första tanken! 

Dorie skulle jobba på kvällen, så hon ville åka hem ganska tidigt så att hon kunde göra något på dagen, så vid 10 kom vi iväg. Jag och Julie hade ingen lust att åka hem, så vi bestämde oss för att åka till mallet i gårdagens kläder haha. Åkte bara hem snabbt och lämnade sätena till A och K. 

Sedan åkte vi vidare till mallet där vi mötte upp Marina. Jag, Marina, Dorie och Julie skulle gå på Hangover 3, så innan det gick vi och köpte lite godis. 

Filmen var helt ok, trots att den fått ganska dålig kretik. 

Efter mallet gick vi till en sportsbar, där tyskarna som jag var med ville kolla på champions leauge matchen som var tyskar. Några av tjejerna blev glada, medan de andra blev lite halvsura, men men! 

Efter det åkte vi vidare till Richardssons och åt lite glass, och sedan var det dags att åka hem, då jag har min curfew på 12 på helger, så skjutsade hem Julie. 

Jättetrevlig partykväll och mysigt lördagshäng i mallet. Tycker om dessa tjejer såå mycket! 














































































 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0