150313 - Fredagförmiddag

Vanlig, vanlig fredag. Började 8. Nate var hemme från skolan som vanligt. Åkte till biblioteket. Åkte efter det hem till Emma för att Nate skulle ha en playdate med Paisely. Medan de lekte lite så gjorde jag grilled cheese och emma skar upp lite melon som blev dagens lunch.





 
Emma försvann sedan in på sitt rum och skypade med hennes pappa, så jag fick ta hand om barnen själva. De var så söta båda två. De sa att de älskade mig, och Nate har aldrig sagt det till mig förut. Blev så glad! Vet dock inte om han sa det bara för att Paisely säger det hela tiden till sin familj, men var ändå gulligt att han fick ut orden "I love you". 
 
Jag satte även på Dora till de när Emma var inne på sitt rum och skypade. Båda barnen ville sitta i mitt knä, såde fick de självklart göra. Jättemysiga ungar de där! 
 

När Emma var klar med sitt samtal, gick vi in på hennes rum och snackade lite. Jag blundade även till vilket var skönt. vid 2.30 bestämde vi oss för att åka hem igen, då det snart var dags att hämta upp Will. Tacktack för denna gång! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0