150313 - Fredagkväll

När jag hade slutat, hämtade Michelle upp mig. Jag, Michelle, Emma, Elena och Ria skulle nämligen gå på bio. Så vi åkte mot Orland Park och Markus Theater. 
 
Vi köpte biljetter till "21 and over", som var filmen vi skulle se, och köpte den största popcornen, största drickan och lite reeses pieces. 
 
När vi kommer in i  salongen, sitter det killar bakom oss, som nog tyckte det var lite kul att Emma och jag pratade svenska. Emma och jag tog lite kort, och killen bakom oss ville tydligen vara med på bild! 
 



Hejhej, du där bakom! 


Världens största popcorn! 


(Bilder från Emmas blogg)

Bion var iallafall jätterolig. Värt att se! Såg även reklam för två kommande filmer, varav en är premiär på min födelsedag. Kanske ska spendera min 20 födelsedag ensam i en biosalong och se "spring break"?
 
Efter bion hade vi egentligen tänkt åka till cheesecake factory och smaka deras cheesecakes, men blev ändrade planer. Vi mötte istället upp Julia och Kristina på Hooters, då de redan ätit på "Olive garden". Stannade inte så länge, då ingen var sugen på att köpa något, haha. 
 
När jag kom hem slocknade jag nästan på en gång. Vi skulle upp så sjukt tidigt på lördagen, så var bara att somna! Ännu en mysig dag i staterna avklarad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0