200313 - Onsdag

I onsdags var det en vanlig dag, som jag alltid skriver. Hela veckan har bestått av fint och soligt väder, men det har varit så otroligt blåsigt, så man känner ändå inte riktigt av vårvärmen som hänger och drar. 
 
När jag slutade åkte jag hem till Emma. Vi satt på hennes rum och valde sedan att åka iväg till Starbucks för att bara sitta och ta det lugnt. Vi beställde två bakleler och något att dricka. 
 
Det verkar alltid vara samma kille som jobbar där när vi kommer dit, så han måste ju börja fundera var det är för fel på oss som varje gång kommer in och skrattar och står i en halvtimme och funderar på vad vi ska ha. Har dock för mig att det var han som faktiskt frågade om vi var från Sverige. Kanske minns fel, men någon kille på Starbucks har frågat mig det! 
 
Åkte sedan hem till Emma igen och lyssnade på lite fjortisdunk som tydligen har blivit en vana för oss när vi inte har något speciellt att göra. Lite kul dock att återskapa minnen, till den värdelösa musiken, som faktiskt blir dåligt bra.
 
Åkte hem till 11, och somnade. Sovmorgon till 12 även på Torsdagen. Tjoohoo!
 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0