220313 - Fredag förmiddag

I Fredags så åkte jag och Nate över till Emma och Paisely igen för en utomhus picknick! Var supermysigt! Kändes verkligen som vår då. Var inte supervarmt, men samtidigt inte kallt. Hade det inte blåst så mycket hade det vart världens bästa väder! 

Barnen lekte med sopbubblor och lekte i lekparken, medan jag och Emma satt på en filt och slappade och kollade på barnen när de lekte. Dock ville ju dessa barn att jag skulle leka med de, så gjorde fart på barnen på gungor, åkte rucherkana med de medan de satt i mitt knä och snurrade de på någon grej.

Åkte hem vid 3 som vanligt för att hämta upp Will! 

Slutade vid 6, men hade inte tillgång till bilen förrän vid 8, då Chris behövde jobba längre. Så var lite surt, då jag skulle vart hemma hos Michelle vid 7, men men. Fick komma dit senare när jag hämtat upp Emma! 

Mer om gårdagen kommer i nästa inlägg. Måste börja göra mig i ordning inför att åka iväg och fira Nate!





















 

Emma skickade denna video, när Paisley "ringer" mig och frågar om de kan komma över till oss. Sjukt söt!


Bilder från Emmas blogg:









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0