Första Mars

I fredags var det första Mars. Jag trodde minsann att Mars skulle ta hit våren, men istället fick vi mer snö. Tack...
 
Barnen var lediga i fredags, för att det var någon "state day", då barnen som bor i Illonois är lediga. Frågan är ju varför inte vi har någon "Eskilstuna day" hemma... Haha. Jag, W och N åkte iallafall till biblioteket och åkte sedan hem och åt en tidigare lunch. Vi skulle nämligen åka över till Emma och ha en playdate med hennes alla barn.
 
Playdaten blev lyckad, trots att barnen inte gjorde så mycket. De spelade lite basket och spel, kollade på lite TV och sprang omkring. Sedan hittade Maxton, Emmas äldsta barn, ett skjutvapen med kulor i, som han tyckte var jätteroligt att skjuta på mig med. Herre vad jag blev rädd. Skrek som en stucken gris, och såklart skulle alla barnen börja jaga mig med vapen, och jag gömde mig unde jackor och grejer, livrädd som jag var. Och på köpet, Emma spelade in hela denna händelse... Kul att barnen tycker om mig iallafall, vilket de tydligen gör om de leker med mig sådär! Haha
 
Efter tre timmar skulle Emmas familj åka till Chuck and Cheese, så jag och barnen åkte hem. Slutade vid 6, åt middag och åkte sedan och hämtade upp Emma för bowling. Var superkul, och jag har nog faktiskt aldrig  vart så bra på bowling! Haha. Jag är verkligen värdelös på det, och får alltid klotet i rännan. Men denna gång fick jag strike på strike. WOHO! VI spelade 3 ronder och vann 2 av de. Dock med Emma tätt i häl! 
 
Efter detta åkte vi och till Mc Donals och köpte reeses glass. SuperyummI! Efter lite gottgott åkte vi hem till Emma och skulle ladda ner TED. Men det gick hur segt som helst, så vi satte i hörlurar och lyssnade på fjortisdunk i två timmar. Jag somnade dock till lite, men det är standard för mig! 
 
Vid 2 bestämde jag mig för att ta bilen och åka hem, så att jag inte skulle somna på vägen. 
 
En toppendag med min fina! 
 

Busfrön spelar basket






Duktiga Emmsi




Söt!



















Glädjeskutt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0