Giftigt?

Började klockan 7 i morse. Carey hade redan åkt till jobbet när jag vaknade, så var jag och barnen hemma själva från start! Morgonen gick bra. Trots att det var ca en meter snö ute, hann vi fram till busstoppet i tid! 
 
När Nate och jag lämnat Will vid bussen, ville Nate skotta snö. Så var bara att sätta på sig handskar, hämta skyffeln och börja skotta. Lilla busfröt tyckte såklart det var jättekul, vilket inte jag direkt tyckte. Men nu är uppfarten nästan helt klar, så får se om vi fortsätter med det efter lunch! 
 
När jag lämnat Nate på skolan åkte jag över till Michelle, som äntligen är hemma! När dörren öppnades stod en brun och glad tjej där! Var så roligt att träffa henne! Så gick in till henne och snackade om hur hon haft det i Mexico, om alla hennes galna kvällar (De hon minns så att säga ;) ), och sedan pratade vi om hur jag haft det, och om hennes födelsedag som är imorgon och om hur helgen blir när vi förmodligen åker till ett college för lite festande!
 
Stannade kvar hos henne i en timme. Ville inte uppehålla henne för länge, då hennes värdmamma gett henne otroligt mycket uppgifter att göra efter hennes fantastiska resa. Inte någon vila här inte! 
 
I bilen från Michelle, hörde jag på radion att det inte bara är hästkött de tydligen hittat på IKEA i deras köttbullar, utan även något giftigt ämne i deras kakor och choklad. Jag känner helt ärligt att allt det här bara är bullshit. Nu för tiden är tydligen allt farligt. Så när jag kom hem hoppade jag in i duchen, och nu sitter jag och smaskar på inte mindre än IKEA choklad. Inte känner jag av något giftigt i denna choklad inte.
 
Ska strax hämta upp Nate, så ska bara mumsa i mig denna godbit och dra ut på de snöiga vägarna igen! 
 
Ikväll vankas det mys hos Emma, eller eventuell fikamys med Michelle och några andra au pairer. Får se vad det blir. Men självklart Emma, så får du hänga på om det blir fikamyset!
 
Ha en bra dag!
 





Jättegott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0