Sjukling

Min hosta har bara blivit värre, liksom min snorighet. Att träna när man mår sådär är nog Inge vidare!

Min värdmamma var så gullig nu ikväll som kom upp med massa olika mediciner och tabletter till mig som jag kan ta för hostan. Jättegullig! Så ska testa de här skumma gelé tablettens nu och smörja in min hals med en salva som tydligen är bra. Får se hur jag mår imorgon!

Har även skypar i lite över en timme med Emil. Så himla kul att prata med honom igen! Var länge sedan, så hade mycket kul att prata om! Han kom hem från Miami för några dagar sedan, så han berättade om alla knasiga äventyr han vart på! Vi snackade även lite om att jag eventuellt åker till honom i april, när mina värdföräldrar och barn är i Florida. Så blir eventuellt 4-5 dagar i Boston i april! Skulle vara så jäkla kul! Saknar den där grabben!

Nu ska jag lägga mig. Imorgon blir det bio och cheesecake faktori med mina tjejer. Eventuellt åker vi även till party city och kollar lite kostymer inför helgen i Chicago och st. Patriks! Ska bli så häftigt att få vara med om det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0