Tisdagsmorgon

Idag hade jag ju då min sovmorgon till 12, vilket betyder att jag börjar om drygt 30 minuter. Jag vaknade dock vid 9 av att Nate skulle till skolan. Tänkte ta en dusch, men valde mig att sätta mig här vid datorn och skriva massvis med blogginlägg istället. Känns skönt att skriva, så vill  verkligen bli bättre på det. Vill att jag ska orka det, som jag gjorde när jag var 7, när jag skrev dagbok dagligen fram till jag var 15 år. 
 
Någon gubbe var även här nyss och kollade på garaget, och det lät även som att den blev fixad. Carey hade sagt till mig att allt skulle bli så dyrt så att jag inte ens skulle kunna betala det. Hon sa att allt var tvugent att bli utbytt osv, men som det lät nu så blev inget utbytt och garaget är fixat. Så antar att hon hade fel. Kanske känner hon nu att hon är skyldig MIG en ursäkt, för att inte ha tagit emot min ursäkt och för att jag har gjort allt jag kunnat plus mycket mer.
 
Nu ska jag gå upp, borsta håret och sätta upp det i en toffs och åka och hämta Nate. Det är så dagarna börjar här borta som au pair. Har på sig sina fula mjukiskläder och håret i en slarvig toffs.
 
Förmodligen kommer det mer uppdateringar i veckan än vad det gjorde förra veckan. Haha.
 
Imorgon är det väl antagligen taco-onsdag hos  Emma som vanligt och på torsdag är det laser tag med min LCC grupp. Ska bli såå kul!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0