Essay

Medan barnen har sin nap, sitter jag och skriver på mina två uppsatser som måste vara klara innan min weekendclass i NYC nästa helg. Hur tråkigt som helst... I ena uppsatsen ska man skriva om sig själv och varför man ville bli au pair, berätta om sin familj hemma i Sverige och sin familj här, vad man vill göra i framtiden och vad man ser sig som om 5 år...
 
Den andra uppsatsen är antigen att man ska skriva om en typisk dag/vecka i usa eller om en amerikansk person som har inspererat dig till den amerikanska kulturen. Sååå tråkigt, men måste göras! 
 
Ska strax väcka barnen, och sedan är det dags för mjölk och snack och sedan bath. Ikväll ska vi fira Carolina som fyller år på Cheesecakefactory. Blir nog jättemysigt! 
 
Ska även skriva ett inlägg om min dag på stranden med mina små liv. Underbart var det där! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0