Flumeliflum

Har kommit in efter att ha solat ett tag. Vädret har lite beslutsångest idag tror jag. Först var det fint väder, sen mulet, sen fint, mulet... 

Gick iallfall in och tog en dusch, slängde iväg ett sms till min värdmamma och skickade iväg meddelanden till tjejerna. Väntar bara nu på svar från min värdmamma, men tror att det är okej att de kommer över! 
 
Medan jag väntar tog jag lite knaskort, och försöker underhålla mig så bra jag kan. Funderar på att städa mitt rum och toalett medan jag ändå inte har något att göra. Fast känns inte så fräscht att göra det när man är nyduschad. Haha. Får bli en annan dag. Är ju trots allt fredag.
 
Idag är det även bal för studenterna i Eskilstuna. Har sett massvis med bilder och gud så fina ni är. Hoppas ni har en toppendag =)
 
Nu ska jag fortsätta rulla tummarna och slänga upp lite inlägg!
 





Förstår inte hur jag kan få så otroligt röda läppar ibland! Ja, det är inte läppstift, som det dock ser ut att vara. Haha


Kommentarer
Emma

Finaste <3

2013-05-11 @ 00:20:58
URL: http://nattstad.se/memela


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0