Fredagskväll

I fredags när jag slutade, hade jag lite skypedater med vänner. Vid 8 skulle jag egentligen ha blivit hämtad av några tjejer för att åka till Travis på lite festande för Olivia, men de var tvugna att jobba längre. När de väl kom, var klockan 10, och jag tog då min egna bil, eftersom jag har min curfew på 12... Vilket faktiskt suger... 

Var många tjejer från au pair gruppen där, vilket var kul. Nästan alla drack, men jag körde ju. Trist... Snackade iallafall med lite folk, så nu känns det lite bättre. Känns som att jag kommer kunna få kontakt med några utav tjejerna, vilket känns bra. 

Med tanke på att jag aldrig vart hemma hos Travis förut, var det lite jobbigt att åka hem, då det var sjukt mörkt, och jag åkte själv. Och som ni vet vid detta lag, jag har ingen GPS. Jag ringde Jesper, för att få lite svenskt stöd! Haha. Jag lyckades iallafall komma hem, genom motorvägen. Vet inte hur jag kom ut på det stället, men men. Kom iallafall hem! 

Var skönt att komma ut och göra någonting. Men ännu skönare var det att lägga sig och sova efter en arbetsvecka. 
 

Några av tjejerna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0