Lite kort

Idag har jag sovmorgon till 12-12-30. Men, såklart vaknar jag vid 7. Kan inte somna om. Måste verkligen ha "ärvt" det av mamma, som inte heller kan somna om när man väl vaknat, vilket suger.
 
Jag ska iallafall hämta upp K från min värdmammas skola idag, vilket jag är lite nervös för, då jag aldrig vart där. Så igår skrev min värdmamma en vägbeskrivning på en lapp åt mig. Haha, hoppas verkligen att jag hittar, annars blir det lite problem! 
 
Är hemma själv hela helgen, då föräldrarna ska bort och barnen ska sova hos deras farmor och farfar som kommer hem från deras bahamaskryssning i veckan, vilket betyder att städerskan som bott här flyttar tillbaka till de. YES! Ska bli så skönt att hon försvinner. Haha. Jag är så ond.. Men hon är verkligen inte rolig att ha här. Kan inte engelska, är skitäcklig, då hon fiser, rapar och hostar utan att hålla för eller säga "ursäkta"?. Åh, längtar tills hon är goooone! 
 
Nu måste jag fixa lite och sedan åka iväg och hämta min lilla skrutt! Bäst att åka lite tidigare, så jag har tid att åka vilse! Haha
 

Har fått till en otroligt vacker rand! Haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0