Möte med Björn

Sitter på tåget mot Boston för att möta upp Björn. Ska bli kul att äntligen träffa honom! Är dock lite skraj, för när jag hoppar av vid northstation ska jag ta nägon orangeline någonstans. Haha. Björn skrev ett sms och sa att jag skulle spela in hela resan, för att han tror att jag kommer virra runt så Mycket... Haha. Det återstår att se!

Innan jag åkte ringde mormor på Skype. Kul att se henne!! Vi pratade bara 5 min för var tvungen att dra.

Idag är det även regn och mulet, så får se vad vi hittar på i Boston. Vi snackade om att gå på museum, så blir nog mysigt!

Gårdagen var supermys. Slutade med att alla 10 tjejer drog hem till mig och kollade film. Kommer skriva mer om det senare!

Hoppas ni alla har en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0