Fri som en fågel fast motsatsen

Söndag. Söndagsångest. Denna gång är det inte den där söndagsångesten för att man har supit bort en hel helg, utan söndagsångesten som jag hade när jag gick i skolan. Pluggsöndagen. Vaknade vid 8, låg kvar och drog mig i sängen, tog en dusch och pratade sedan med mormor och morfar. Försökte plugga lite och skrev ganska mycket anteckningar, sökt massor och försöker göra något bra av det hela, men det är så förbannat tråkigt. Satte på ett avsnitt av PLL och ska nu försöka plugga igen. Bara det att det är så jobbigt att formulera sig och skriva ner det, speciellt på engelska... Psykologi, snart är det över. Im done with you. Tre lektioner kvar, sedan är jag fri. Fri som en fågel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0