Grattis morfar, 70 år!

I tisdags var det världens bästa morfars födelsedag! (Och även min och alla andra Elisabethors namnsdag, grattis, grattis!)
 
Du är den bästa morfar jag hade kunnat önska mig. Som jag skrev i mailet till dig, så har du alltid funnits där för mig, om det har varit som hjälp av matte, skjuts eller bara funnits som stöd på sidan av fotbollsplanen, orkestern eller en mysig fredagsfika. 
 
Jag önskar att jag hade kunnat vara hemma och krama om dig på din stora dag, men det får vänta i några månader till. Saknar dig så! 
 
Som jag också skrev i mailet så är ett litet paket påväg hem till dig, så håll utkik =)
 
Jag älskar dig ♥
 










 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0