Basic training

Hemma från ett gympass; Basic traning. Gjorde detta pass förra veckan as well, och då dog jag bokstavligen. Denna gång var det inte alls lika jobbigt, men självklart rann svetten ändå, haha. Känns ändå skönt att jag nu blir trött på ett skönt sätt så att jag känner av det och blir trött, men inte så trött att jag vill ge upp. Iallafall, sitter nu i varddagsrummet med en bar och ska strax hämta upp barnen och sedan städerskan... Hade lite talk igår om mina tider med värdföräldrarna, så nu verkar det som att de verkligen förstår att jag inte tänker jobba mer och att de kommer ta det på allvar. Skulle ha jobbatt till 7 idag, men min värdpappa sa innan han drog till jobbet att städerskan kan ta hand om de från 4.30, så kommer jobba som vanligt, vilket är underbart! 

Ikväll är det starbucksmeeting som alla tisdagar, så blir kul att träffa alla tjejer igen. Fick ett mail från min LCC att det ska komma 3 nya denna vecka, så ska bli spännande! Känner mig så gammal nu när jag snart vart här ett år, och det är folk som bara vart här i några veckor... Aja, så kan det gå! Skulle ha vart hemma i Sverige om 19 dagar egentligen... Så jäkla sjukt... 

Nu måste jag hämta upp trollungarna! 

Puss å kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0