Överlycklig!

Helgen var sååå grym! Tänkte skriva om den senare. Ville bara att ni skulle få höra att jag lever och hade en kanonhelg! 
 
Idag var det jobbdag, och var ovanligt trött när jag vaknade. Barnen har även blivit lite väl "johanniga", och vill vara på mig hela tiden, vilket egentligen är supergulligt och mysigt, och att de bara sådär säger "Johanna, do you know what? I love you". 

Med tanke på att det är måndag, betyder det att det återigen är dags för Harvard... Blandade känslor inför det. Mest tråkiga känslor dock. Läste faktikst igenom vad vi ska göra på lektionen idag, och nu ska vi äntligen börja med roliga saker, som handlar om sömn och liknande, vilket jag tycker är jätteintressant! Gjorde min quiz idag, som är varje vecka och kollade även min uppsats som jag lämnade in för 2 veckor sedan. Blev otroligt glad när jag fått endel bra kommentarer om den och ett C+! C+ är väl ungefär som ett svagt VG eller starkt G, men jag blev otroligt glad, då jag verkligen tyckte detta ämne var svårt och inte alls kul. Nu är jag bara taggad på att göra bättre ifrån mig och  lyckades idag scora 2 poäng mer än förra gången. Alltid något!
 
Barnen vaknar nog strax och då blir det att fixa ihop snack och sedan leka med de. Tog ett bad med de i morse då båda lyckades kissa i sängen så har haft fullt upp idag med tvätt och liknande... 
 
Ha en mysig kväll ni hemma i Sverige och en fortsatt bra dag här i USA! 
 
En bild från Cosmic run i helgen. Jag står där i mitten och ser allmänt knasig ut. Även mina vänner Janni, Isi och Jake är med på bilden, och andra fillurer vi träffade där.


Kommentarer
Marita

Roligt att det gick så bra på testet! Du är jätteduktig som klarat det!!! Kram <3

2013-10-22 @ 20:08:03
Marita

Roligt att det gick så bra på testet! Du är jätteduktig som klarat det!!! Kram <3

2013-10-22 @ 20:31:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0