Sammanfattning

Sent i söndags kom jag hem från Kanada. En helg underbar weekend med underbara vänner. Kan inte riktigt beskriva det bättre än "Whats happen in canada, stays in canada", som vår guid sa till oss. 
 
Jag ska dock försöka berätta så mycket och detaljerat som möjligt, men kommer ändå låta bilderna tala för sig själva, om det ens är möjligt. Så otroligt vackert var det så man fick nästan svårt att hitta andan...
 
Nu ska jag åka och hämta upp barnen som vart på skolan. Väldigt skönt att få slappa lite denna morgon. Gårdagen, som var en måndag, var jobbig, som alla måndagar. De är så stressiga, så mycket att göra, och otroligt långa. Jobbade 10.5 timme, sedan direkt efter jobbet slängde jag in mig i bilen, körde till tåget, sprang som en galning för att ta ut pengar. Mitt kort visade även att jag är helt pank nu. 00.00 stod det. Kul. Fick till och med betala med mitt svenska kort för att kunna ta tunnelbanan till och från harvard... 
 
Gårdagens lektion var inte heller kul. Ännu mer prat om hjärnan, men nu tror jag att dessa lektioner är slut, och att vi ska börja prata om roligare saker. Har även haft 3 quiz nu, och nästa vecka ska en uppsats vara inlämnad. Ser inte fram emot det... 
 
Nu måste jag hämta mina skruttar.
 
Puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0