200913 - Red Sox vs. Blue Jays

I söndags var det då dags för baseball match. Absolut en upplevelse. Jättehäftigt att vara på den stora arenan, se alla killar springa omkring med korvlåda och lemonade i en box på magen och se en helröd och blå publik. Men, det var ingenting för mig. Nu har jag sett det och känner mig klar med den sporten. Det var även sista matchen så det var ändå häftigt att få ha vart med om det. Red Sox, boston teamet, spelade mot Blue Jays, som är från canada. Red sox vann, så det var ju nice. Vi stannade dock inte kvar hela matchen, utan drog efter 2 timmar. Kom nu att tänka på att min första hockey match jag såg var mot ett canada lag och denna match var också mot ett canada lag. Undra vilka jag kommer se här näst. Canada kanske?!

Efter matchen drog vi mot tåget och tog 4.30 tåget hem. Jag och Julia åkte till stop and shop och handlade lite kakor och vindruvor och sedan åkte vi till pinkan för att möta upp jennie och carro. Janni valde att åka hem. Vi blev dock inte långvariga på pinkan, då alla var trötta efter en helspäckad helg. Så när jag kom hem gick jag bara upp och slappade innan det var dags att sova. Var iallafall en toppenhelg!

 























Så sjukt mycket folk så det är ju galet...




Poasar med korven













 

Carro tog en söt egobild













 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0