Bummer

Blev inga direkta fynd på mallet igår.... Fanns ju INGENTING! åh, blir lite ledsen... Det enda jag fick med mig var en gosemössa och en halsduk som var den skönaste i universum, och sedan fick jag med mig nya ansiktsprodukter. Så det enda jag kommer ha på mig i kanada är alltså mössa, halsduk, och förhoppningsvis bra hy. Inga kläder inte... 
 
Packade dock ihop en väska igår med lite kläder. Ett par klackar, svarta jeans, två "fest" toppar, tjocktröja, och badkläder. Ja, det var väl ungefär det. I handbagaged ligger det såklart en IKEA chokladkaka och en chipspåse. Skyller på att bussredan är 10 timmar lång... Hoppas och ber att det finns internet på bussen...
 
Vid 11 kommer Katharina att hämta upp mig, och sedan åker vi vidare till Newton där vi alla ska mötas upp vid T-stationen. Bussarna går vid 1.30. CANT WAIT!! Kommer bli så fruktansvärt kul. 
 
Så vad ska vi göra i Kanada? Jo, självklart kolla niagara fallet, och när man ändå är i Kanada, där åldersgränsen på att gå ut är 18-19, beroende på vart man bor, så kommer vi självklart passa på att gå ut. Är vi inte för trötta när vi kommer fram effter en bussresa på alldeles för lång tid, så går vi kanske ut redan ikväll, också. 
 
När jag kom hem igår gick jag inte och "tjötade" lite med min värdmamma. Berättade att vi skulle gå ut, då vi åker till kanada, men att jag inte har några kläder, och då erbjöd sig hon att jag bara kunde gå in i hennes garderob för att leta festkläder. Så söt, haha.
 
Nu börjar jag jobba om 20 minuter. Ska endast lämna barnen i skolan, sedan har jag två timmar att duscha, äta frukost och slappa innan jag blir upphämtad. Får se om jag hinner slänga in något mer inlägg innan Kanada, annars så hörs vi nog förmodligen när jag kommer hem. Åh, så taggad!
 
Bild från Target igår. Vad tycks?! Bild från Jannis blogg 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0