Gymdagar och en värdpappas födelsedag

Gymmade både idag och igår, så är helt slut i hela kroppen efter att inte ha rört mig på nästan ett halvår. Igår körde jag med Janni. Körde massor av armar och magövningar så idag är mina armar som spagetti. Idag körde jag med Carro och vi provade massor av maskiner för ben som vi aldrig sett förut. Var skoj! Så nu är jag helt skakis i benen... Vilket dock är skönt!

Kom hem från gymmet för en timme sedan och kollade precis klart av ett avsnitt av "Svenska hollywood fruar". Nu ska jag sätta mig i bilen och hämta barnen. Jobbar till 8 idag så har en lång dag... Imorgon är de även hemma från skolan så blir en lång dag imorgon med. 
 
FIck även reda igår att min värdpapap fyller imorgon. Frågan är ju vad man ska köpa/fixa till honom?! Ge mig gärna tips!!
 
 


Kommentarer
Mamma

Du fick ju massa tips igår 😃👍 Puss

2013-09-19 @ 05:29:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0