Happy Bdag, daddy the second!

Idag är det min värdpappas födelsedag, så igår åkte jag efter jobbet och hämtade upp Julia och sedan vidare till mallet. Vi hade inte så lång tid att klura ut vad jag skulle köpa så jag gick in på tevanna och köpte ett present paket med olika teer och en kopp, där man även skängte (hur tusan stavas det ordet? Vart i usa för länge när man glömmer bort svensk stavning...?!) aja, hoppas ni vet vad jag menar ialalfall, haha. Paketet kostade 60 dollar, så, he better like tea......
 
Efter mallet åkte vi till mcdonalds och satte oss och flummade runt. Så himla kul tjej den där Julia! Vid 11 skjutsade jag hem henne igen och när jag kom hem blev det sängen på en gång.
 
Nu sitter jag i sängen och ska plugga. Tänkte göra klart min sista uppsats från silverbay idag och skicka in det då jag bara har två veckor på mig att skicka in mina certifikat ifall jag ska kunna förlänga... 
 
Barnen åkte till deras farmor och farfar idag så därav jag slutar så tidigt vilket är otroligt skönt! 

Ikväll blir det nog bio med mina svenska tjejer och i helgen blir det massor av skoj som party cruise och red sox game. Längtar! 
 
Nu ska jag plugga medan jag äter en och annan svensk chokladboll från IKEA!
 
Ändrade planer sådär 3 minuter efter detta inlägg skrevs; carro ringde och frågade om jag ville med och käka thai så, ja, varför inte! In i bilen och mot Beverly!
 
Present + kort + en svensk chokladboll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0