Jobbag eller inte?

Hinner med lite inlägg nu på morgonen.
 
Lämnade precis barnen på skolan. Min värdmamma ville att jag skulle sätta igång barnens tvätt, trots att det typ inte låg några kläder i tvättkorgen. Såklart för att utnyttja varje sekund man får... Så tvättmaskinen är på full rullning och gjorde precis klart all disk. Då borde inte detta räknas som en semesterdag va? Om man jobbar på morgonen, skjutsar barnen till skolan, diskar, gör barnens tvätt och städar barnens grejer? Måste prata med värdföräldrarna när jag kommer hem igen...
 
Ska nu hoppa in i duschen, och efter det blir det väl att gå ner och vika tvätt- Gud så kul... 
 
Nu när jag ändå har tid tänkte jag slänga in ett inlägg från det indiska bröllopet som var i början av Augusti, haha. Bättre sent än aldrig, eller vad säger man? ;) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0