Mall

Idag har det vart en skön dag. Trog med barnen till Target, där jag hittade lite skolmaterial. Barnen ville ha massor av leksaker och stickers, såklart, men blev ingenting till de. "Varför kan vi inte få något?", frågade barnen. "Har ni med er era pengar?", frågade jag. "Ne, men vi kan ju får pengar av dig och då har vi pengar", blev deras argument. Nja, så funkar det inte riktigt... Hade jag vart stenmiljonär hade ni självklart fått lite stickers, men när man är au pair så tjänar man ju inte riktigt för mycket pengar. De fick ju trots allt lite papper, pennor, lipgloss och stickers för ett tag sedan. Lipglossen köpte jag inte mindre än förra veckan, så nu får de lugna sig lite kände jag.
 
Åkte även till biblan och sedan efter deras nap åkte vi till "green apple farm" för lite "farm share", då de får färska grönsaker som man plockar på sig så många som det står att man får ta.
 
Slutade för en timme sedan och har nu bytt om lite för att åka till mallet med tjejerna. Jag och Janni måste köpa kläder/skor till Kanada imorgon, och Julia ville ha en mjukisdress, som jag också är i stort behov av. De andra tjejerna hänger nog bara med för kulskull, men de kanske med fyndar!

Jag hoppas de andra blir off snart så att vi kan dra. Är lite långtråkigt att sitta här uppe....
 
Bjuder på en liten bild på mig när jag ändå sitter här och tråkar.
 
 


Kommentarer
Mamma

Vackar <3 Hoppas helgen blir toppen!! PUSS

2013-09-27 @ 07:21:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0