Aldrig tur

Min vanliga "tur". Jag har länge sett framemot att se Avicii, då jag inte kunde gå för två år sedan, då jag hade omprov, och var tvungen att sälja min biljett, som visade sig säljas till en kille i min klass som också skulle haft omprov samtidigt som mig... Nåväl. Vad bra att jag får yttligare en chans att se honom, tänkte jag när jag såg att Avicii skulle spela på TD garden i Boston. Fast, ne. Såklart ska han gå och bli sjuk och behöva opererera sig på alla möjliga ställen känns det som. Julia har dock hittat några tjejer som vill köpa allas biljetter, dvs, min, Julias och Jannis. Tur i oturen ändå att få tillbaka lite pengar, fast, min värdfamilj sa ju till mig i måndags att de ville betala denna konsert, så nu kommer de ju inte göra det längre... Otur igen.
 
Hoppas därför på att Julle iallafall vill hitta på något med mig kväll. Janni har class, som hon skulle ha skippat om det var konsert, men som nu blev inställd.
 
Samtidigt som jag är lite smått irriterad, kan jag inte annat än att vara glad pågrund av vädret. Älskar solen. Älskar våren! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0