Real last night

I natt var natten som jag har väntat på och fruktat - min sista natt i mitt rum. Idag måste jag flytta ut allt till gästrummet, och från och med idag alltså bosätta mig där. Känns konstigt att jag måste göra det redan idag, då au pairen inte kommer förrän på fredag. De vill att jag ska städa ut och fixa, men det tar ju inte direkt 3 dagar att damsuga... Fattar inte riktigt vad de tänker. Ialalfall, så nu ligger alla mina saker i väskor. Kommer kännas som att man bor i något slags vandrarhem i ca 2 veckor nu. Gud så kul... 
 
Nu ska jag alldeles strax åka och hämta upp barnen. Samtidigt som jag kommer sakna detta, är det så sjukt skönt att detta är min sista jobbvecka. Kommer sakna barnen något fruktansvärt, men jobbet, nej fytusan, inte ett dugg.
 
Bild i repris


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0