Flight home

Fick mail för två dagar sedan att jag måste boka min biljett hem. GAH! Är faktiskt bara 75 dagar kvar tills min sista jobbdag, så är dags för detta. Men det betyder att jag måste börja fundera vad jag ville göra med min resemånad. Ska jag ta den eller inte? Har jag någon att resa med? Vart vill jag åka? Jag hade en tanke på att stanna två veckor extra och jobba iligal, så att jag kan resa en vecka med Julia som då är ledig, eller ska jag kommer hem direkt? Jag har till den 27e på mig att bestämma detta, då jag måste ha skickat in mina flygförslag på när jag kan komma hem. I NEED ADVICE!!!!
 
 


Kommentarer
Marita

Det är nog ingen bra ide att jobba illegalt även om det bara är under två veckor. Du kan ju kontakta Diane eller Paul i Kalifornien och höra om det funkar om du med eller utan kompis kommer dit och hälsar på. Kram ♡

2014-02-19 @ 21:47:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0