Winter Wonderland

Kom en hel del snö igår, så alla var hemma från skolan + föräldrarna, men jag behövde ändå jobba. Hur arg jag var över det behöver jag inte gå in på, för känner att det inte är speciellt kul för andra att läsa om hur arg jag är. Jag vill ändå att ni ska läsa och se roliga saker och inte om grejer som ändå inte angår andra. Jag var arg iallafall, och minst lika arg var jag idag, då jag såg på min "do-do list" att jag var tvungen att åka och handla tusentals saker, fastän båda föräldra var hemma igår och gjorde absolut ingenting förutom att gå ut och äta frukost och lunch, såklart utan mig och barnen.
 
Idag hade jag iallafall en halvdag, så passade på att gå ut och ta kort i det fina vädret. Är hyffsat varmt ute, trots att det är massvis med snö, och vinter. Trots att det är väldigt vackert ute nu med all snö och solen som lyser på, kan jag inte annat än att vänta till våren och sommaren.
 
Bilderna som jag knäppte idag utanför vårt hus och på våran driveway.
 

Istappar


Sol i snö


Våran "brygga"


Huset i skogen


En stam


Vår driveway


Motljus


Driveway


Solsken genom löv


Träd


Lilla jag

Massor av snö i skorna. Snön räckte mig över knäna...


Kommentarer
Mamma

Vackra bilder!!! Puss

2014-02-07 @ 07:07:47
Marita

Fina snöbilder du har tagit! Du är en så duktig fotograf! Ni har mycket mer snö därborta. Här är det töväder och det ser ut som att det kommer att vara barmark lagom till sportlovsveckan. Kram ♡

2014-02-07 @ 11:10:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0