Träningspass och ösregn

Fick jobba lite längre igår, för att jag var tvungen att bada barnen, trots att min värdmamma var hemma och att jag redan hade slutat... Aja. 
 
Efter jobbet hämtade jag upp Janni, så åkte vi till mallet och åt lite sushi. Inte ätit sushi på väldans länge, så var osäker på om jag tyckte om det eller inte, men gav det ett try. Mycket gott var det, och endast för under 5dollarn. Billigt och bra. Köpte mig en glass på donken som efterrätt och fick på väldigt länge rättvist mycket hot fudge och m&ms! 
 
Vi satt där ett bra tag och pratade om våran helg. Tycker om den bruden väldigt mycket! Hon är sådär bra galen, precis som jag! 
 
Var hemma runt 10 och la mig i sängen på en gång. Kollade runt på fb lite och sedan somnade jag förmodligen.
 
Idag har jag gymmat, basic training, som alla tisdagar. Otroligt jobbigt.. Efter 1.5 timmes passet hade jag gjort 400 jumping jacks, 400 sit ups, 100 armhävningar, minst 1000 squats, övningar med vikter och armar och gud vet vad. Otroligt tufft pass, men väldigt skönt efteråt. Tror egentligen att jag hade kunnat göra bättre ifrån mig, då jag i morse varken hade tid att äta frukost eller ha med mig vattenflaskan, vilket gjorde att jag blev lite yr då och då. Carro var dock vänlig och lät mig dricka från hennes flaska, haha. 
 
Kollade på gårdagens paradise efter en dusch, och gud så jag skrattade. Är pridevecka och det var så galet kul. Cant wait till dagens avsnitt! 
 
Barnen ligger nu och tar naps efter att ha tagit en promenad i ösregnet ner till mailbox. Är så trött på dessa walks ner till brevlådan så jag spyr på det.
 
Ikväll är det starbucks meeting. Väldigt interesant osv. 
 
Tänkte slänga in ett inlägg om min förrförra helg föresten, så det kommer nog nuuuuuu.
 
En bild från i höstas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0