Festfredag

I fredags kom Julia över och vi lagade gudomlig mat. Kommer inte ihåg om jag kanske redan skrivit det? Men vi lagade kyckling, potatis i ugn och sås. Efter det bestämde vi oss för att åka på en liten fest hemma hos K-Mike, där det otroliga hände. I somras så åkte jag, Janni och Julia in till Salem för att strosa omkring. Vi sätter oss på en bänk vid en häxxtaty (Salem är ju känd för alla deras häxor och många skräckfilmer har även spelats in där), när 3 killar passerar oss. Med tanke på att vi var nya här, ville vi såklart ha vänner, så Julia började prata med dessa killar och fråga om statyn och de berättade om den. Innan de gick satte de en cigg i häxans mun, vilket vi tyckte var otroligt kul. På festen i fredags, var det en kille som hörde att 2 svenska tjejer skulle komma dit (Vi), och berättade att han på en fest för några veckor sedan (Travis fest) hade träffat andra svenska tjejer, vilket visade sig vara oss. Vi hade alltså träffat honom på en fest tidigare. Men det var inte det som var det sjuka, utan han berättade även om i somras när han träffat 3 svenska tjejer i Salem, och att han satte en cigg i statyns mun. Säger som Julia skrev på sin blogg, att detta kanske inte är något märkvärdigt, men att träffa samma kille, vid tre olika tillfällen i ett land på flera miljarder människor, är ganska sjukt. Världen är ganska liten trots allt.
 
Vid 3 somnade jag och Julia in, och vaknade lite senare av att killarna kom och lade sig och sov de också. Vaknade vid 8 och bestämde för att åka hem och käka frulle! Kul kväll.
 
Statyn
 
The swedish girls
 
Bilder från i helgen, som jag snodde från Julias blogg. Hihi, tack julle
 
 
 
Ser fruktansvärt glad ut av att få massage... Fin slips har jag hittat också!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0