Isla Vista

Efter ytligare ett flyg från LAX till santa Barbara är jag äntligen på plats! Tog en taxi till isla vista här anti och Jans roomies bor i. Vi gick mer till stranden ch tog ett snabbt dopp i det kalla havet. Jag förväntade mig ju värme i vattnet!!! Liften är väldigt varm iallafall, nästan 40 grader! 

På kvällen spelades det drick spel. Tog några öl innan jag bestämde mohär att sova. Har jag blivit en partypooper tänker kanske ni. Nja, jag vad nog bara väldig trött efter att ja vart uppe mer än 24h!

Idag väntas det fest iallafall som resten av veckan. Ska bli kul'

Kust nu sitter jag ite i solen medan alla där inne sover. Vill ta bara på solen! 

Vad som händer idag vet jag inte riktigt men det visat sig! Jag älskar calofornien!!







Kommentarer
Mamma

Jag älskar dig!!!!!!!!!!!!!! :)

2014-05-16 @ 14:53:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0