hard work

Nu var det länge sen jag skrev här igen. Har vart 3 intensiva veckor på inroduktionen på mitt nya jobb, och två väääldigt intensiva dagar på jobbet, på riktigt. Vi gick i måndags ut på telefonen, och det första samtalet jag fick var såklart mer eller mindre ett hot, som enligt vår lärare "aldrig kommer hända er". ne, men såklart hände det för mig på första samtalet. Vad är oddsen att jag ALLTID ska få det värsta av det värstaste?! Hur som, avr det inget farligt egentlige, han ville leta upp mig på fb, sen får man väl tolka det som man vill egentligen. 
 
Idag hade jag också världens sämsta och värsta kunder. Gråtit 2/2 dagar. Det är inte illa det inte... Förhoppningsvis blir det bättre. Jag vill verkligen vara kvar här, gillar mina jobbarkompisar sååå mycket. De är verkigen störthärliga! Men 1+1 ska bli 2, och går jag och jobbet inte ihop, så funkar det helt enkelt inte. Jag kommer ge det några veckor, och kommer jag må såhär efter jobbet då fortfarande är det nog dags att leta något nytt.
 
Helt slut om dagarna är jag iallafall, då jag cyklar hemifrån strax innan 10 på dagarna och kommer hem vid 8 på kvällen. Så ser mitt liv ut mer eller mindre nu för tiden, jag cyklar och jobbar, cyklar och jobbar, och äter lite däremellan typ. 
 
Nu är jag så pass trött, så jag ska väl sova, innan allt från ovan upprepas ännu en gång.
 
Godnatttttt


Kommentarer
Mamsen

❤️❤️❤️

2014-10-08 @ 20:19:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0