Thoughts

Dagarna rullar på. Har nu jobbat 2/4 veckor på min traini, vilket innebär att jag endast har två veckor kvar av hjälp på jobbet, och sedan ska man vara fullärd och kunna allt själv. Lite nervöst, men det kommer nog gå. 
 
Annars händer det inget speciellt i livet. Jag jobbar, äter och sover. 
 
Jag gillar inte att det börjar bli så mörkt ute. Ser aldrig ljuset längre. Är mörkt när jag cyklar till jobbet och när jag cyklar hem. Är nog lite därför jag är så nere hela tiden och trött och seg. 
 
Konstigt nog är jobbet det roligaste som händer i mitt liv just nu. Trivs jäkligt bra där faktiskt. Skulle dock inte skada om man gjorde något mer spännande än att svara i samtal hela dagarna, men det kommer väl för mig också någongång i framtiden. 
 
Idag är det som sagt söndag, och imorgon är det jobbdag. Jag som alltid annars har sett framemot helger, gör det inte alls på samma sätt längre. Jag skulle nästan kunna bo på jobbet. Där träffar jag iallafall folk. 
 
Vad jag behöver är folk runt omkring mig som ger mig glädje och värme, och, tjaaa, det skulle inte skada med en solsemester heller, tack. Jag saknar mitt liv i usa så förbannat mycket. Det händer ju aldrig något här. Det känns som att man är bortglömd. Att man är osynlig. Det absolut jobbigaste är att inte veta vart man har folk. Jag hatar att vara ovetande, och inte veta vad andra tycker och tänker. Jag vill vara ett världslexikon, en söksida på internet som kan allt. Som vet allt, och som får alla svar. 
 
 
 


Kommentarer
Emma

Får du tråkigt på helgerna är det bara att du kommer till mig! Du vet vart du har mig och här är du alltid välkommen !!!
Puss på dig bästa<3

2014-10-20 @ 02:28:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0